Sms van Dunea

Dunea communiceert via sms

We maken het u graag zo makkelijk mogelijk om uw waterzaken te regelen. Daar hoort ook bij dat we via verschillende kanalen met u communiceren. Dat doen we onder andere per post, per e-mail en in sommige gevallen ook per sms.

In de volgende gevallen kunt u een sms van ons krijgen:

  1. Om u eraan te herinneren uw meterstanden door te geven
    Van klanten horen wij vaak dat ze geen tijd hebben om de meterstand door te geven. Of dat ze niet op tijd hun e-mail of post hebben gelezen. Door deze service hopen wij via een ander kanaal dan post of e-mail u op tijd te herinneren aan het doorgeven van uw meterstand.
  2. Als herinnering aan uw afspraak voor het verwisselen van uw watermeter
    U heeft dan een paar dagen geleden een brief of e-mail ontvangen voor het verwisselen van uw watermeter. Wij merken dat klanten soms toch de afspraak nog vergeten of de brief nog niet hebben gelezen. Een paar dagen voor uw afspraak ontvangt u nog een sms om u te helpen herinneren aan uw afspraak.
  3. Als herinnering aan een openstaande factuur
    Wij sturen u een sms om u te helpen herinneren aan een openstaande factuur. Zo proberen wij te voorkomen dat we extra kosten in rekening moeten brengen als u te laat betaalt.

Waar kunt op letten?
Heeft u een sms ontvangen en wilt u controleren of deze van Dunea afkomstig is? Let dan op de volgende zaken:

  • De afzender is altijd ‘Dunea’ of ‘Dunea duin & water’.
  • Staat in de sms een verzoek om uw meterstanden door te geven? Dan heeft u eerst een verzoek ontvangen per e-mail of post. Controleer het opnamenummer van de sms met de meterstandenverzoeken die u eerder van ons heeft ontvangen.

Heeft u deze checks uitgevoerd en twijfelt u nog steeds? Neem dan contact met ons op.

Veelgestelde vragen sms