Dunea post digitaal!



Is uw e-mailadres bekend bij Dunea? Dan ontvangt u, naast het verzoek tot meteropname, ook uw facturen van Dunea per e-mail. Efficiënt, veilig en snel. En ook nog eens goed voor het milieu, want we verbruiken minder papier.

Wij willen steeds meer digitaal communiceren met onze klanten. Zo besparen we papier en versturen we minder post. Tegelijkertijd is digitaal communiceren sneller voor u als klant. Daarom versturen we vanaf november ook de jaar- en eindafrekeningen en correctiefacturen naar klanten van wie het e-mailadres bij ons bekend is. Fijn handigheidje: het is nu ook mogelijk om uw factuur direct vanuit de e-mail te betalen.

Welke post versturen wij digitaal?
Als uw e-mailadres bij ons bekend is, ontvangt u al uw verzoek om uw watermeterstand door te geven per e-mail, net als de bevestiging van de meterstand. Nieuwe klanten ontvangen hun contractbevestiging ook digitaal. En we versturen sinds eind vorig jaar ook  de jaar- en eindafrekeningen, correctie- en voorschotfacturen via de digitale snelweg. In de nabije toekomst worden ook de herinneringen in een digitaal jasje gestoken.

Wilt u ook uw Dunea post per e-mail ontvangen?
Zorg dan dat uw e-mailadres bekend is bij Dunea. Dit kunt u zelf in drie makkelijke stappen doorgeven.
1. Klik hier.
2. Klik op 'Mijn gegevens' en log in.
3. Kies vervolgens voor ‘Gegevens wijzigen' en voer hier uw e-mailadres in.

Heeft u nog geen account?
Dan kunt u dat hier eenvoudig aanmaken. Klik op 'Mijn gegevens' en kies onder aan de pagina voor 'Registreren'. Houd uw klantnummer bij de hand. U kunt uw e-mailadres ook doorgeven door een e-mail te sturen naar: klantenservice@dunea.nl.

Heeft u nog vragen?
Neem dan contact op met onze Klantenservice, bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.00 uur op telefoonnummer 088 347 47 47 of via klantenservice@dunea.nl