Voor al uw vragen over drinkwater zijn wij van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 uur en 17.00 uur te bereiken op telefoonnummer: 088 347 47 47. Bij storingen kunt u ook dit telefoonnummer bellen, 24 uur per dag.

Veelgestelde vragen over uw betaling Veelgestelde vragen over uw betaling

Ik heb een eerste herinnering ontvangen, maar ik heb al betaald. Wat nu?

Controleert u voor de zekerheid of het om dezelfde factuur gaat. Weet u zeker dat de factuur betaald is, dan kunt u de herinnering als niet verzonden beschouwen. Bij twijfel kunt u uw saldo controleren op Mijn Dunea of contact opnemen met de klantenservice.

Let op! Om uw saldo-informatie op mijn Dunea te kunnen bekijken, is het noodzakelijk dat u zich eerst eenmalig registreert met uw klantnummer, deze vindt u  op uw facturen. Na het invullen van de gevraagde gegevens ontvangt u (direct) een e-mail met uw inloggegevens. Bewaar deze gegevens goed!

Welke facturen staan er nog open? - Wat is mijn saldo?

Om uw saldo-informatie op Mijn Dunea te kunnen bekijken, is het noodzakelijk dat u zich eerst eenmalig registreert met uw klantnummer, deze vindt u op uw facturen. Na het invullen van de gevraagde gegevens ontvangt u (direct) een e-mail met uw inloggegevens. Bewaar deze gegevens goed!

Openstaande bedragen kunt u overschrijven naar ons IBAN (rekeningnummer) NL68INGB0000011600.

De BIC is: INGBNL2A (alleen nodig bij buitenlandse betalingen).

Kom ik in aanmerking voor een betalingsregeling?

Heeft u moeite om aan een betaling te voldoen? Onder bepaalde voorwaarden is het mogelijk een betalingsregeling te treffen. Neemt u hiervoor contact op met onze klantenservice. Meer informatie over een betalingsregeling

Hoe kan ik mijn betaalwijze of rekeningnummer veranderen?

U kunt uw betaalwijze of rekeningnummer wijzigen via Mijn DuneaOm uw betaalgegevens te kunnen wijzigen, is het noodzakelijk dat u zich eenmalig registreert met uw klantnummer, deze vindt u op uw facturen. Na het invullen van de gevraagde gegevens ontvangt u (direct) een e-mail met uw inloggegevens.

Kan ik voor automatische incasso mijn spaarrekening opgeven?


Nee, dit kan niet. Wij kunnen alleen automatisch incasseren van een betaalrekening. 

Wat is het IBAN-nummer van Dunea?

U kunt het factuurbedrag voor het leveren van drinkwater overmaken op IBAN NL68 INGB 0000 0116 00. De BIC is: INGBNL2A (alleen nodig bij buitenlandse betalingen).

Vermeld (bij het betalingskenmerk) het factuurnummer bij uw betaling. Dan kunnen wij uw betaling snel verwerken.

Kan ik ook maandelijks betalen?

Dit is op dit moment helaas niet mogelijk.